Veckans planer..

Veckan som precis har börjat kommer bli kanon, det bara är så!
 
Idag är jag ledig och ska ha långdag i stallet, massa mys, tvätt av hästar och lugna skogsturer!
 
Tisdag: Stallet på morgonen, sen jobba 15.30-21
Onsdag: Jobba 12-17, sen ut till stallet och göra iordning inför kommande dagarna som jag ska vara borta.
Torsdag: Åker jag och småtjejerna till Saltvik för att stanna till söndag..
Fredag-Lördag: Saltvik, väderkartan ser kanon ut och kommer säkert få kanongött väder hela tiden jag är där! många promenader, hav och klippor. Åka och kika på Tark där Lucky ska bo i sommar.
Söndag: Åka hem på förmiddagen och då direkt ut till stallet.
 
Sent på e.m/kvällen åker vi iväg på lite äventyr (mest äventyr för Dumle). =)
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0