Torsdag

Hemma från jobbet och har gjort klart nästan hela inventeringen av mitt material. Det kanske inte ser så mycket ut, men föreställ er att sitta och räkna varenda satans liten pärla (de minsta jag har är 3 mm).. Så till slut blev det 25+ på alla som jag inte orkade räkna längre än till 25 på..
 
Jobbade 17-21 på VIP idag, igår 16-21. Lugnt bägge dagarna så man har inte behövt bli svettig direkt. Men goa kollergor och trevliga gäster gör det hela! Kul att man redan börjar känna igen en del av folket som återkommer.
 
Igår fick Milla vila, Lucky körde jag lös på ridbanan 30 min. Hon var jättefin. Idag hade jag tänkt köra MIlla, men tiden rann iväg så det blev inte så. Lucky red jag först och sen kom Samantha (ET) och behandlade henne. Så nu ska jag bara köra på själv hemma och så ska hon ha en ny koll i höst. Milla ska få en ny koll innan hon går ut på bete om jag anser att hon behöver det.
 
 
Imorgon jobbar jag 12-17, sen direkt ut till stallet och fixa med hästarna. Hoppas på bra väder så jag kan motionera bägge två. Lucky ska få en skrittpromenad i skogen, antingen går jag med henne eller så rider jag. Milla har jag inte bestämt ännu, men är sugen på att rida henne.
 
Nu ska jag ta en kopp the och krypa upp i soffan en stund innan jag lägger mej. Är supertrött och orkar knappt hålla öronen öppna.
 
Ha en go kväll allihopa!
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0