Fredag!

Lyckades somna i soffan igår kväll.. Klockan två väckte Panda med och talade mycket olyckligt om att jag hade minsann sovit över kvällsrundan. Så det var bara till att masa sej upp och släppa ut dem. Sen in i sängen igen och falla i koma, med hela familjen runt mej, trångt men mysigt.
 
Nu kör vi lite morgonmys i sängen innan det är dags för frukost för både människor och djur. Tobbe var hemma väldigt sent igår och behöver sova ut stackaren. Det blir en ganska rejäl extra belastning nu när de är en man kort på hans jobb. Det ska väl bli bättre efter den första mars sen får vi hoppas.
 
Det är som julafton här hos oss, minst två dagar i veckan ialla fall. Älskar att få mina små paket från min huvudsakliga leverantör med massa spännande nyheter. Kommer ta mej ett tag att testa alla deras produkter så jag kommer ha att göra. Att de dessutom är väldigt flitiga med att ta in nyheter och utöka sortimentet varje vecka gör ju inte saken sämre! Idag kommer det bl a döskallar och underbart fina sötvattenspärlor. Allt i sommarens färger!
 
Ser fram emot helgen. Träffa kompisar imorgon och på söndag, en tripp till västkusten! Kan bli den bästa helgen på länge!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0