Onsdag

Sitter nerbäddad i soffan och kikar på The Big C.. Helt underbar serie, helknasig och superrolig, trots att det egentligen handlar om något enorm sorgligt. Men för er som vill börja se en ny bra serie, rekommenderar jag den verkligen.
 
Åkte med T tidigt till stallet idag (som vanligt), sa god morgon till min princessa som såg väldigt morgontrött ut. Gick sen ut och pussade på lill-pricken en stund innan jag gick upp och snackade lite skit med Emelie en stund. Naturligtvis började det pissregna lagom när vi satt där inne, så vi stressade inte direkt ut om vi säger så.
 
När de andra pållarna hade fått gå ut så tränsade jag Lucky och tog ner henne till ridbanan och skrittade henne barbacka i ca 30 min. Det uppskattade hon verkligen. Hennes bandage hade åkt ner litegranna så tog faktiskt av det när vi kommit in sen och kikade på såret. Det hade dragit ihop sej något enormt sedan igår, så jag är så vansinnigt glad att veterinären fick kika på det på kliniken och göra rent och bandagera. Kommer läka jättefint, tror inte ens att ärren kommer bli så stora om det fortsätter läka så fint som det gör nu.
 
Ysch!
 
 
Mamma kom och hämtade mej mitt på dagen, hem och lagade lite gottigt käk som vi satte i oss innan vi åkte ut till Almenäs och hälsade på. Pussat på söta småsystrar idag också, satan vad de växer! Två små jätteknubbisar!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0