Lördag

Har sovit skitdåligt inatt, har inte kommit ner i någon djupsömn alls. Vilket resulterade i att jag inte kände mej ett dugg utvilad när jag vaknade imorse. Vaknade ganska tidigt ovanpå det. Så jag hoppas på lite bättre nattsömn kommande natt.
 
Åkte ut till hästarna strax innan tolv, fixade med det jag skulle. Pippi fick komma in och bli lite ompysslad och få sin burkmat och en massa puss på lilla mulen.
 
Lucky fick ett pass i padocken med tömkörning, hon var på sitt allra bästa humör och jobbade duktigt hela tiden. Lite överambitiös och blev trött ganska fort eftersom hon tog i från tårna och trampade på bak.
 
Panda for som en liten torped runt padocken när jag och Lucky var där nere. Kompisen Sigge kom med sin matte och då blev det ännu mer rallyfart på henne, tyvärr var inte Sigge sådär jätteintresserad av att springa och jaga henne, så de brottades en stund istället. De funkar det med.
 
Allt som allt känns det här med Pippi fortfarande väldigt jobbigt och det kommer ta lång tid innan jag förstår att snart är hon verkligen borta. Mina lilla prinsesshäst..<3
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0