Kväll

Har varit ute med Lucky, först promenad och sen medicinering och burkmat. När hon var nöjd och tillbaka stoppad i hagen så började jag sätta upp stolpar för att kunna släppa över den i en ny sjukhage. Lyckades lösa det riktigt smidigt om jag får säga det själv, så nu går de mellan de stora björkarna mitt i hagen och är väldigt nöjda.
 
Panda fick gå med idag också. Sen blev det en stunds lek och träning hemma på gräsmattan med bägge hundarna. Dumle var hyper till en början men blev trött ganska fort ändå tycker jag. Panda strejkade efter en liten stund och gick och la sej i skuggan. Dock fanns det en hel del energi kvar i det lilla trollet, det märkte jag när vi kom in igen sen och hon for som en skållad råtta genom hela huset.
 
Hon gör verkligen allt till 150% den där lilla hunden. Tidigare idag var hon helt utslagen och sov som en gris när vi hade varit ute en sväng. Tyvärr blir det inte så många kort på henne när hon är 150% busig, främst för att de flesta korten blir väldigt suddiga då hon inte är still en endaste sekund.
 
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0