Trött fredag...

Sitter och väntar på en kycklingrulle från Jamaica, underbara Jamaica! De gör Sveriges godaste pizzor enligt mej.
.
Har varit lite mer att göra på jobbet idag, kom ifrån strax efter 15. Tobbe hämtade mej sen åkte han, jag och mamma ut till huset (var ju tvungen att visa mamsen vart vi ska bo sen) och pysslade lite. Tobbe har varit i Ödeshög på dan och hämtat ett lass grejor. Bl a hörnsoffan och lite av Luckys prylar.
Fick se två av de nya pållarna i stallet idag också, två travare (tävlingshästar fattade jag det som), två grabbar.
Den ena var en riktigt liten nätt grabb, supersöt... Påminde mycket om mammas häst Nora.
.
När vi började känna oss klara åkte vi hemåt igen, bytte om och åkte upp till Lucky. Mockade och fixade med foder.
De fick gå in strax innan åtta. Så nu är jag helt slut. Hade varit gott att vara ledig hela helgen. Men det är min tur att jobba lördag denna veckan, men jag börjar inte förrens 10.30 så det blir sovmorgon ialla fall. Sen slutar jag 17.00 så hela dagen går.
.
Planen för helgen har blivit lite ändrad, vi åker inte till Ödeshög imorgon när jag slutat. Tobbe kör en sväng till Mullsjö på dagen. Tror han skulle en sväng till ByggMax också. Sen åker vi dit söndag istället.
Nu får ni hålla tummarna för oss på måndag att de som ska kika på lägenheten vill ha den.
Vore supergott!
.
Räkna med en hel del foton från helgen. Ska försöka hålla kamerans avtryckare varm nu när vi flyttar. Har ju inte bjudit på några foton inifrån huset/stallet än heller... Lovar att det kommer snart!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0