Söndag...

Idag är det årsmöte för GBRF kl 17.00. Ska hinna fixa med hästarna och rida innan det hade jag tänkt, så jag ska väl varai stallet till 14.00 eller nåt sånt. Då borde jag hinna. Hade tänkt vara i ridhuset, men jag kommer inte ihåg när Mia träningarna börjar idag. Men hinner jag innan ska jag faktiskt försöka mej på att skutta lite med den lilla svarta, det kommer hon att tycka om...=)
.
Ska börja ge henne lite lucern och extra magnesium och se om hennes nerver lägger sej lite, kan vara brist på det sistnämnda. Allt vad kraftfoder heter får ju inte komma i närheten av hennes foderstat numera, det går bara inte. Hade hon bara blivit pigg och framåt av det hade det inte gjort mej nåt, men hon blir komplett galen, stirrig för minsta lilla, fruktansvärt tittig och explosiv, har svårt att koncentrera sej. Förr, förra gången vi var i ridhuset fick hon halvt panik varje gång ponnyn som var där samtidigt slog i en av bommarna tjejen hade att träna över...
.
Hmm.. det var nog inte så smart att käka kladdkaka till frukost, magen talar tydligt om det för mej nu. Får nog försöka äta nåt vettigt innan jag beger mej upp till mina små pälsklingar.
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Kladdkaka .. mums.. Börjar bli lite smått desperat efter sötsaker =)



Kram Ulli

2011-02-27 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0