Ont, ont, ont...

Är meningen att jag ska sova gott nu, men det trycker nåt så förbannat i ansiktet när jag ligger ner och stänger ögonen. Tror det är bihålorna som är inflamerade.. Ont gör det ialla fall, plus en riktigt go huvudvärk ovanpå det.
.
Får se om jag kan ta mej till jobbet imorgon, eller om det får bli till att ringa doktorn istället. Skulle tro att en penicillinkur kan fixa detta. Ska iofs bara jobba 3 h imorgon, men mitt under lunchen med en massa folk och det gör ont bara jag försöker le och sen huvudvärken på det.... Frågan är om jag gör så mycket nytta. Men jag ger det tills imorgon bitti ialla fall, mirakel har ju hänt med mej tidigare när jag varit halvt döende på kvällen och vaknar ganska pigg dagen efter. Eller är det bara jag som intalar mej att jag är pigg, hatar att vara hemma från jobbet...=(
.
Kanske ska försöka sova en sväng... Jag får väl försöka sova sittandes i värsta fall, eller med ögonen öppna...=P
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0