Mitt liv... Jobb, hästar och kärleken...

Har precis käkat lunch, ris och sweetchiligryta m. kyckling.
Har legat och slappar hela dagen, men får väl ta tag i livet och ta mej till stallet nu. Har inte bestämt mej för om jag ska vara duktig och gå upp för trappan eller om jag ska ta bussen och endast gå sista biten in till stallet från Galgen. Bussen går inte förrens 15.18, så jag får se om jag får för mycket abstinens och knatar iväg tidigare.
.
Igår var jag och provjobbade på en av restaurangerna på A6 Center, jag var skitnervös, men på morgonen bestämde jag mej för att bara lugna ner mej och göra det jag kan. Ingen kan ju begära nåt mer...eller hur!?
Och kan ni tänka er, det gick bra...=) Jag ska tillbaka nästa vecka och jobba mera. Både i köket som kock och även lite extra ute i portioneringen för att få ihop timmar... Det ska bli jättekul, en jättechans att lära mej mer och att utvecklas.
.
Idag är tredje dagen Ludde går utan stödlindor i hagen, det har hittils gått bra. Igår var han lite svampig precis där skadan sitter, men det anser jag vara helt normalt, annars var benet fint och helt kallt. Lite får man ju räkna med när han gått med stödlindorna i 2 veckor och nu ska gå utan när han är ute. På natten får han fortsätta ha dom...
.
I tisdags firade jag och världens bästa pojke 5 år tillsammans. Så mycket firande har vi inte hunnit med. Men igår tog vi svängen förbi vårat lokala konditori och unnade oss lite gott...=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0