God morgon!

Ligger i sängen och har precis frossat i ridövningar från Hippson, hittar en massa som jag vill testa, så jag lär ha hela vintern ut. Ska försöka kika lite på enkla hoppövningar anpassade till unghästar till Lucky, hon är ju visserligen 9 år gammal, men i hoppningen är hon som en unghäst.
.
Jag var lat imorse och blev skjutsad av Tobbe till stallet för att täcka hästarna, sen hem och krypa ner i sängen direkt. Kunde dock inte sova, är ju van vid att gå upp tidigt så jag var superpigg, men nu börjar jag känna mej lite trött och hungrig, kanske blir en rostad med tomat på...min favorit. Med the till, vi har köpt lite andra sorter nu än bara dom gamla vanliga, kan rekomendera the från Kobbs, många spännande och ovanliga blandningar...=)
.
Nehe, om man skulle vila en stund och sen käka lite frulle. Alla andra i huset, kissen, hunden och sambon stensover...=P
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0