Pissigt idag....

Jäkla regn.... jag önskade mej visserligen lite regn och sen sol så att det ska växa ännu bättre.... Visst är det mysigt när det åskar, men inte när vi ska fodra hästarna mitt i det....
.
Har väl haft en halvseg dag....några ljusglimtar på himlen har det iofs varit.... Tur man är skicklig i telefon....
.
Men överlag har dagen varit rätt pissig.... Får hoppas på en roligare helg!
.
Nu ska vi strax in till stan och hämta pizza... har en ny favorit, kycklingpizza med kebabsås.... yummie! Så den ständiga trotjänaren kycklingrulle får ligga på hyllan ett tag till...
.
Jag är ju en periodare, snöar jag in på nåt så är det bara det som gäller ett tag....
.
Ska ta och leta fram min plattång också.... en sån grej som alltid försvinner.... Tittade mej i spegeln nyss.... Ser ut som ett troll... Lockar överallt, har haft så många kompisar som nästan skrikit att "NEJ!!, platta inte håret.... det är jättefint!!"
.
Ja men visst, jag skulle behöva husvagnsspeglar på huvet för att se nåt åt sidorna...
.
Det var allt för mej för idag....
Vi hoppas på en bättre dag imorgon!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0