Pir Kro....Fullt upp!

Nu är helgen över....snacka om att vi har gått ut hårt! I fredag var det full rulle hela dagen, började klockan 12.00 och slutade 21.00. Igår jobbade vi samma tider, men lite lugnare med gäster.
Idag slutade vi kl. 18.00 men började samma tid som dom andra dagarna.... Idag trodde Kristina & Kurre att det skulle bli kanonlugnt, det var det.... i 20 minuter!!!! Sen har hela dagen gått i ett, käkade lunch fick Tobbe och jag göra efter det att vi hade slutat....Tobbe käkade Gorgonzolo och jag käkade Capricciosa med kebabsås (kanongoda bägger två). Franco gör Grännas bästa pizzor!
.
Så har ni vägarna förbi Gränna så kika förbi Pir Kro i hamnen.... Jag står ute i restaurangen och Tobbe är förstekock!
.
Synd att inte Malin jobbade idag, jättemysig tjej! Lätt att jobba med, sånt är viktigt!
.
Nu ska jag se om det finns varmvatten och i så fall ställa mej i duschen. Sen blire sängen!
.
Kram Sofia
.
15


Kommentarer
Postat av: E R I K A

Hej gumman!



Jo haft en trevlig påsk. :) Men är förkyld nu. suck. Själv??



Sköt om dig! Kramar

2009-04-13 @ 09:13:40
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0