Trött

Jag är helt slut, lyckades halvsomna en extra halvtimme på soffan efter det att jag varit nere och lagt i tvätten.. 
Nu har jag varit nere en gång till. lagt in i torktumlaren och hängt upp i torkrummet.
 
Mitt jäkla eksem/hudinfektion eller va fan det nu är som jag har på högerhanden är ialla fall bättre idag.. smörjde som en jäkla dåre igår och hade plasthandske på mig i stort sett vad jag än gjorde på jobbet och det gav ju tydligen resultat..
 
Nehe, nu tror jag att jag ska försöka vila en stund till innan det är dags att hämta upp tvätten strax innan 11, ca 5,5 h fick jag inatt och det räcker inte riktigt.. Sen blir det stallet och motionera vackraste svart i det fina vädret..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0