Tisdag kväll..

Efter en kortispromenad med tjejerna efter jobbet hamnade jag i soffan.. Tycker allt att jag har förtjänat en lugn kväll framför tv:n. Tvättade, vallade snabeldraken och torkade golv i förmiddags..
Sen gick jag en promenad på 6,5 km med småtjejerna, hann precis tillbaka och lämna småtjejerna.. Slänga ner mina arbetskläder och ta en snabb kik i spegeln och konstatera att bättre än såhär blir det inte just nu med den tiden jag har på mig.
 
Imorgon bär det av mot Eskilstuna på lite äventyr.. Vad vi ska göra där kommer ni att få se när jag kommer hem.. Men jag längtar!
 
Kram Sofia
 
 
 
Bakade fler amerikanska cookies på jobbet i måndags.. dessa är med apelsincrispchoklad ovanpå.
Farligt goda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0