Snart dags för sängen..

Hemma och slappar i soffan några minuter innan det är dags att ta en sen kvällsrunda med småtjejerna och sen krypa ner i sängen och sova.. har ju sovit borta nu två nätter och även om jag trivs otroligt bra ute hos Emelie så är det skönt att vara hemma och sova i sin egna säng igen.
 
Jag hade tur att Ulle (en som jobbar i butiken) skulle förbi statoil.. så skönt att slippa gå i vädret som rasar ute. Det faller stora, blöta flingor.. jag hade snabbt varit totalt genomsur om jag hade gått hela vägen hem. Nu blev det bara det korta biten från Statoil och ner till mig.
 
Kvällen på jobbet har varit lugn förutom en ullaredsbuss som stannade och fikade. Passade på att baka lite mer amerikanska cookies i olika smaker också.. riktigt fina blev dem!
 
Tänkte kika på ett avsnitt av nya serien som jag börjat på (vikings) innan jag somnar eller om jag somnar under tiden.. imorgon har jag tvättid 7-11 så klockan ringer tidigt.. men jag kommer få och lägga mig såfort jag rastat hundarna och slängt in i maskinerna. Behöver sova ut ordentligt och bara ta det lugnt och det kommer jag göra ända fram till 11 när min tvättid är slut. Sen ska jag se om jag kan ta mig ut till stallet.
 
Jag har beställt en ny låssats till Viarellin idag ialla fall, har jag tur kommer den riktigt fort så den kan bli bytt redan till denna veckan. Hatar att vara beroende av andra även om jag har folk som ställer upp. Men det känns ändå inte helt okej.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0