Roadtrip!

Nu har vi varit hemma en stund.. hundarna och jag är uppkrupna i soffan.. Panda på min vänstersida, Pim bakom mig på soffans ryggstöd och Charlie vid min högersida i sin sovpåse.
 
Idag åkte jag och småtjejerna in till Jkpg strax efter halv tolv och mötte upp mamma.. Vägen till Ärla (strax utanför Eskilstuna) kändes ändå inte så lång. Hemvägen kändes desto längre, men då var vi trötta och ville bara komma hem. Men vi fick med oss det här underbara hem..<3
 
 
Charlie är en chihuahua som i dagarna blev 2 år. Han är av modell mini-mini och väger strax över 2 kg. Helt bedårande söt och får mina småtjejer att se enorma ut. De tycker än sålänge att det är lite konstigt att ha den lille plutten hemma, men tar det hela med ro. Det kommer nog ta ett par dagar innan de kommit ihop som en flock. Nu ska vi strax gå sista rundan och sen sussa..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0