Redan måndag..

Även om helgen känns som att den bara har swishat förbi så har jag hunnit med mycket.. I fredags flyttade Lucky tillbaka till Emelie.. och vilken lycklig häst det var! Bara hon kom av transporten och upptäckte vart hon va så sken hon upp, hon halvt om halvt drog in mig i sin gamla box som hon nu ska ha igen.. Sen fick hon nya kompisar i form av Queenie och Fakir, två små ponnysar som blev tokglada över en ny kompis. De blev en flock direkt, så skönt att se henne så glad!
 
Jag sov hos Emelie både natten mellan lördag-söndag och söndag-idag.. Hundarna har varit överlyckliga och fart runt som dårar.. Tror inte jag har sett Panda "le" så mycket på länge.. och Pimmen körde rallyryck så hon vart helt snurrig i skallen till sist.. Tokhundar!
 
 
 
 
Kram Sofia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0