Måndag morgon

Tidigt uppe idag också.. men det är skönt att få morgonrundan med hundarna gjord tidigt, då kan man med gott samvete lägga sig i soffan nån timme efter tillsammans med hårbollarna och ta det lite lugnt innan frukosten.
 
Helgen har gått i ett och sömn har varit en bristvara, natten fredag-lördag fick jag ca 1,5h sömn då grannen på bottenplan hade party till efter klocken fem på morgonen. Någon tyckte att det var en bra ide att bli hivad genom entredörrens ruta så det va lite liv här.. såna kvällar önskar man än mer att slippa bo i lägenhet..
 
I lördags var vi (jag, mamma och Stefan) över till Orust och gjorde klart köpet på Millie. Så nu har hon bytt ägare på riktigt och det känns jättebra. Hon och Kina passar så bra ihop och hon har det jättebra där.
Jag sov i princip större delen av vägen dit, men var desto piggare på hemvägen.. Lite kaffe och sömn är allt som behövs sen är man fit for fight igen!
 
Hoppade av i Tidaholm på hemvägen.. blev en sväng till Lidköping på kvällen/natten med Dan och några kompisar till honom.. så nu vet jag att det går in 7 pers i en V70. Så det blev sent i säng, men jag började inte förens ett igår så det blev ju lite sovmorgon ialla fall.. Jobbade till åtta och sen efter en snabb sväng till coop så fixade jag lite käk innan det blev tidigt i säng och idag känner jag mig faktiskt ganska utvilad.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0