Kärlek vid första ögonkastet..

Är helt superförälskad i den lilla godingen som för närvarande ligger tryckt mot mig med huvudet upp på mitt ben här i soffan. Han lämnade till och med sovpåsen som jag förstått är hans älskling för att ligga hos mig, känns som att han accepterat mig väldigt fort. Natten har varit jättelugn, till och med lilla Charlie tyckte att jag hade det varmt i sovrummet och med duntäcke så låg han faktiskt ovanpå täcket en stund sista timmarna. På morgonen kom han uppkrypande och så låg de alla tre runt huvudet på mig och gosade. Inget kiv eller tjafs, mina tjejer har accepterat honom helt och fullt ut. De äter tillsammans och inte en tand visas. Han äter jätteduktig och med god aptit, trots den långa resan igår, nya kompisar, nytt hem och ny matte.
 
Idag får han följa med till stallet, om han får åka med ensam eller om jag tar med tjejerna också har jag inte bestämt än.. Jobbar ju ett par timmar i eftermiddag så det beror på hur mycket motion jag hinner ge dem innan, men jag blir inte hämtad förens vid ett-tiden så jag tänkte hinna med en skogspromenad innan det så är de lite trötta när jag åker.
 
 
 
Kram Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han får det underbart o massa kärlek <3 / gamle husse

2015-03-05 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0