Fredag

Sitter och förbereder mig mentalt på att åka ut till stallet.. jag håller på att bli tokig.. tänk er själva att släpa sig fram i 25km/h..
 
Igår va jag ledig och det va riktigt skönt, sov dock alldeles för länge.. gick upp strax efter sex och gick med hundarna.. sen la jag mig i soffan med allihopa och lyckades naturligtvid somna, så glad att Panda ville vara med en stund och inte bara ligga inne i sin garderob där hon i princip bosatt sig senaste tiden när jag är hemma själv. Har jag sällskap kommer hon fram och vill hälsa. Jag vet inte om det är så att hon har ont av Charlie, hon har börjat bli ganska elak emot honom, väldigt opovocerat och sen ser hon deppig ut stora delar av dagen.. vilket inte känns kul alls.
 
Kom inte ut till stallet förens strax innan ett, fikade lite snabbt med Emelie och sen gjorde jag iordning hos Lucky. Blev lite mys i hagen innan det va dags att åka hem igen. Igår var jag i Tidaholm på eftermiddan, vi tog det lugnt och kollade på film mesta delen av eftermiddag och kvällen. Sov i Mullsjö inatt, Mia hade varit en ängel igen och gick ut med hundarna så vi inte behövde stressa.
 
Lite gamla foton från de senaste veckorna..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0