Tisdag

Strax dags att gå sista kvällsrundan med småtjejerna innan det är dags att stänga de blå och sova.. Klockan ringer strax innan sju imorgon bitti.. Ner till tvättstugan och slänga in en maskin, upp och vila/sova en timma till och sen ner och hänga upp allt, slänga in i torktumlaren. Medans allt torkar så tänkte jag sticka ut till stallet och fixa iordning där.. Lucky tänkte jag longera så kan jag ha Panda och Pimmen med mig.. Behöver vara hemma till elva igen då tvättiden tar slut då..
 
Börjar jobba klockan ett och jobbar till nio.. Skulle egentligen bara jobbar fyra timmar mellan fem och nio, men chefen fick en läkartid så jag fick börja tidigare. Hade egentligen sett fram emot en lugn förmiddag medans jag väntade på tvätten och sen gå bort till stallet under dagen och till sist ett par timmar på jobbet innan det var dags att avsluta dagen och krypa upp i soffhörnet med mina småtjejer.. 
 
Är ledig hela dagen på torsdag.. På förmiddan kommer Jossan och Mia hit och sen blir det stallet.. På kvällen kommer Emelie, det var alldeles förlänge sen vi sågs nu så det ska bli superkul!
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0