Måndag och Tisdag

Måndag:
 
Började dagen med att tvätta.. Eftersom det trillade ett träd i "lunchhagen" under stormen så har vi fått fodra lunch i morgonhagen istället. Så var borta ca klockan tre och gav dem. Eftersom det var pisseväder så fick Lucky vila igår också. När jag och tjejerna kom tillbaka till lägenheten så fick de först varsitt bad (välbehövligt!) och sen la jag mig själv i blöt en stund..
 
Hade insläppet i stallet så fick bli en promenad till strax innan nio på kvällen.. Lämnade faktiskt Panda och Pim hemma då vädret var så dåligt, så fick de en kortare promenad efter sen istället.
 
Tisdag:
 
Jag och tjejerna tog lite sovmorgon och va inte ur sängen förens strax efter nio, en kort morgonpromenad senare var jag påväg till stallet för att hjälpa Jenny att fixa staketet till lunchhagen så nu slipper vi dubbla pass på dagarna igen..
 
Har käkat lite och vilar magen en stund nu innan jag tänkte ta en sväng runt trollsjön med mina underbara fluffbollar.. De behöver en längre promenad innan jag går till jobbet sent i eftermiddag. Jag jobbar bara 4 timmar idag och kommer vara borta i 5, så de klarar sig utan rastning medans jag är borta. Hoppas att det är uppehåll hela promenaden, varken jag eller småtjejerna gillar regn och blåst!
 
Kram Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0