Snö!

Visst var det mysigt att ta morgonpromenaden i nysnön.. det är jättefint och hundarna älskar det! Men känns lite onödigt med tanke på att det ska bli plusgrader och regn i ett par dagar framåt nu..
 
Hade tvättid mellan 7 och 11 imorse, så nu är det gjort också.. Kom inte ner till tvättstugan förens strax innan halv åtta imorse.. Låg och vred och vände på mig till efter klockan två inatt. Gillar inte att sova själv och hundarna tyckte att det var för varmt och låg på golvet/bädden nästan hela natten.. 
 
Passade på att gå bort till stallet när maskinerna var färdiga och allt upphängt/inlagt i torktumlaren. Hann både mocka, fixa vatten och foder och longera Lucky innan min tvättid var färdig.. Var hemma fem i elva, så nu sitter jag här i soffan, med en kopp the och är väldigt nöjd med morgonen!
 
Börjar jobba klockan ett så nu har jag en timma att slappa innan jag måste börja gå upp mot VIP.
 
Kram Sofia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0