Måndag

Underbart kallt och soligt väder.. luften är lätt att andas och hundarna var pigga och glada på morgonpromenaden bort till stallet! Hade morgonpasset idag och det var nöjda hästar som gick ut i solskenet från den nyss uppstigna solen..
 
Nu sitter vi hemma i soffan och slappar lite.. småtjejerna har fått frukost och jag sitter och funderar på om jag skulle dricka lite the och kanske käka en macka.. Det blir sen lunch idag så det är nog bäst..
 
Efter tolv kommer Jossan förbi, vi ska bort till stallet och greja lite med Lucky. Blir nog en promenad hade jag tänkt.. Får se om småtjejerna får bli med eller om de får vara hemma under tiden, beror lite på hur kallt det är.
 
Sen efter fyra kommer mamma och Stefan på lite fika.. blir en sväng bort till stallet då också, men bara en snabbis den gången.. Har inte hunnit få tag i något strö nu när det mesta varit stängt över helgerna så de är snälla och kommer upp med ett par balar så jag klarar mig i lite över en månad så hinner jag hitta och köpa hem lite mer!
 
Bästa platsen i stallet för att övervaka matte när hon jobbar utan att de behöver bli kalla om tassarna!
 
Påväg hem!
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0