Måndag

Lugn dag, Andreas blev kvar även idag.. Eftersom han mått så dåligt i söndags och fortfarande inte kände sig speciellt mycket bättre så stannade han idag också. Inte mycket att göra åt, även om det fick bli lite omplanering..
 
Panda hade veterinärtid på Smådjurskliniken klockan 10.00, fick träffa den andra veterinären då min vanliga inte va där. Men han är superduktig på ögon vi min lilla prinsessa var i goda händer! Och allt såg superfint ut, endast lite grumligt kvar och det fanns fortfarande blodkärl som jobbade med läkning.
VI åkte en sväng till Citygross och handlade lite innan vi mötte upp mamma på Schenker för lite hundmatsleverans.
 
Åkte bort till stallet tidig förmiddag, tog in och pysslade lite med finaste svart som verkade uppskatta det mycket. Hon sken upp och såg mycket gladare ut, min lilla häst har inte mått så bra det sista. Ser lite deppig ut, men det ska det snart bli ordning på!
 
Jag jobbade 18-24 och första tiden pysslade jag med bakningen blandat med lite kunder, stek och disk. Det blev morotskaka, schackrutor och kolakakor. Alltihopa blev väldigt bra, men morotskakan blev helt ljuvlig. saftig och med mycket smak!
 
Kram Sofia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0