Lugnt och skönt..

Jag, Jossan och småtjejerna har varit ute på en riktig långpromenad.. 8,5 km och nästan 2 h tog det. Men då tog vi det lugnt, gick lite fel på ett ställe och träffade en liten vovve med matte där vi blev stående en stund och sen träffade vi Mia och William nere i Mullsjö.. 
 
Hemma igen fixade jag pasta och köttfärsås som vi käkade innan det var dags för Jossan att åka till jobbet, jag passade på att fjäska till mig skjuts bort till stallet, fixade hos min pälskling och gick sen hem till småtjejerna igen. Inte ett ljud när jag gick in i trapphuset, inte ens när jag satte nyckeln i dörrn så hördes det något. Trodde för ett kort ögonblick att de hade svimmat bägge två. Men icke, de stor innanför dörrn och såg allmänt trötta ut och det tog inte lång tid sen det att jag satt mig i soffan innan de däckade i varsin soffa och sover nu gott sen en stund tillbaka.. Lugnt och skönt med andra ord!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0