Ledig lördag!

Så var snart den här dagen slut.. men än finns det ett par timmar kväll kvar och jag hade tänkt kika på en av kvällens filmer.. Antingen sex and the city 2 som jag sett innan eller Da vinci koden som jag faktiskt inte sett innan..
 
Är nöjd med dagen, hade utsläppet imorse och vaknade väldigt pigg så jag kom iväg tidigt.. När jag var klar med de vanliga sysslorna så började jag lasta ur släpet med hö som kom igår, hann lagom ta min tredjedel när Jenny kom inkörandes på stallplan.. Vi hjälptes åt med en tredjedel till och sedan var det dags för mig och småtjejerna att traska hemåt för lite frukost för dem och en sväng till second handen för mig..
 
Mattan jag var sugen på var såld.. men hittade lite annat istället.. Nya gardiner, lampa och lite smågrejor till köksfönstret.. Blev även 3 böcker (1 till mig och 2 till Andreas) plus ett överkast som Panda la beslag på och tyckte att hon skulle ha som mysfilt i soffan istället.. Just det, en jättesnygg mindre värmeljusstake till soffbordet blev det också.. Allt till den hiskeliga summan av 160,- (känner mig mycket nöjd!)
 
   
 
Panda med nya "mysfilten"
 
 
Lite frukost framför tvn och sen slappade jag i soffan en stund innan det blev lite pyssel här hemma.. Tog ett bad på eftermiddag och sen stack jag och småtjejerna ut för en längre kvällsrunda.. Det slutade på 1h 20 min och 6,8 km innan vi var hemma igen.. Mullsjös alla små upplysta promenadvägar är fantastiskt mysiga såhär på kvällen, föll lite flingor sakta och det va mellan 2-4 minus ute.. perfekt promenadväder alltså! Så nu är både jag och småtjejerna trötta och myser i soffan..
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0