Ledig dag!

Med de två bästa små hundarna som finns vid min sida sitter jag i soffan och försöker planera dagen lite.. Ska möta upp Jossan och Mia vid affärn 11.30.. Innan dess vill jag hinna diska, plocka undan och dammsuga.
 
Vaknade ca halv nio, jag och hundarna låg kvar en stund då de ville ha lite morgonmys.. sen tog vi en sväng i det blöta vädret.. Den snön som kom igår finns det knappt något spår av alls nu och det lilla som ligger kvar i små högar kommer försvinna under dagen då det är flera plusgrader och regnar.. Enligt vädret ska det klarna upp framåt dagen, hoppas på det så jag kan ta en sväng till Lucky och motionera henne. Ryggen får bestämma om det blir ridning, promenad/longering idag.. Ringde imorse, med de hade ingen tid till mig förens nästa vecka då de ansåg att det vore bättre för mig att åka in och sätta mig på akuten.. aldrig i livet! Då väntar jag hellre!
 
Ikväll kommer Emelie, alldeles för längesen sist.. Har massor att prata om!
 
Imorgon kommer Andreas hit igen, ska handla lite gott idag tills dess.. Sen blir det lite överraskning på kvällen.. Det blir ju ett par dar emellan varje gång vi ses nu, men just nu känns det bara bra. Jag vill inte stressa med någonting och jag vill vara helt säker på allt innan man tar något ett steg längre.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0