Kvällen

Efter en välförtjänt vila i soffan tillsammans med Panda och Pim tog vi en snabb kisserunda utanför huset bara. De var fortfarande så trötta att de verkade inte ha något emot att gå in direkt igen. Själv tappade jag upp ett bad, letade reda på den nya serien som började på trean i tisdags, mordet. Pallade upp datorn på toastolen inne i badrummet och kröp sedan ner i det varma vattnet och satt där och hade det gott medans jag kikade på halva avsnittet på nya serien.
 
Lagom när jag kände att det började bli dags att gå upp ringde Andreas så vi pratade en snabbis.. När jag sen klivit upp, torkat och fått på mig lite kläder så fick tjejerna lite kvällis. Sen bäddade vi ner oss i soffan igen och kikade färdigt på serien.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0