Ja ser det snöar..

Ja, än har det inte slutat.. Vägen till jobbet igår var.. hrmm.. spännande..
Halvt snöoväder på tvären är väl vad all vill ha när de ska ut och knata. Hemvägen blev lite lugnare då det ialla fall hade slutat blåsa.
Jag möttes av två väldigt glada småtjejer när jag kom hem, jag var supertrött på jobbet, men när jag kom hem var jag naturligtvis superpigg så efter att ha sagt gonatt till Andreas så kröp jag och småtjejerna upp i soffan och kikade på tv en stund och naturligtvis lyckades jag somna i soffan strax innan två.. vaknade halv fem igen och gick in och la mig.. sov som en gris fram till efter nio. Efter en väldigt snöig morgonpromenad kröp vi upp i soffan och här har vi fastnat. Kikar med ett halvt öga på Masterchef USA, första säsongen, finalen.. har sett den innan, men tycker att den är så bra så jag ser den väldigt gärna igen.
När detta är slut så tänkte jag ta med mig tjejerna och gå bort till Lucky. Hinner bort innan lunchen så tar nog in henne och pysslar om henne en stund.
 
Kram Sofia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0