Helgen

I lördags var jag ledig. Vi hade planerat att ta en långpromenad med småtjejerna och Lucky i skogen, men vädret var så dåligt att vi stannade inne i soffan istället.. Strax innan ett tog vi vägen ut till Emelie, stannade till på Konsum och köpte lite fika innan. Kändes superbra att få komma ut till gamla stallet igen och se att det mesta var sig likt, bara lite mindre hästar på plats. Efter några timmar med prat, skratt och fika åkte vi hemåt igen för lite käk..
Vi hade insläppet i stallet och åkte ut sent och mockade precis innan insläppet.
 
I söndags hade vi sen utsläppet, vi hade tänkt gå ut och sen ta en längre runda hem med småtjejerna genom skogen. Men Andreas mådde skitdåligt på morgonen så vi tog bilen, gjorde det vi skulle så snabbt som möjligt och sen hem igen.. Fixade frukost och slappade i soffan ett par timmar innan det var dags för mig att komma iväg till jobbet igen. Jobbade 12-19 och det kändes som ett bra pass. Då får man morgonen hemma och det är mycket kvar av kvällen när jag kommer hem. 16-22 är också ett bra pass, då har man större delen av dagen hemma.
Efter jobbet blev det en snabbis till Ica och handla det som behövs till bakningen på jobbet i kommande vecka.. Hann inte få med det på den stora beställningen, så vi löste det genom att jag handlar, lämnar kvitto och får tillbaka det jag lagt ut..
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0