Fredagskväll

Tänkte faktiskt titta på filmen som går på femman ikväll.. Hade köpt hem lite gottigt som jag tänkte smaska på, men det höll inte min mage med om.. Har sprungit på toa bra många fler gånger än vad en normal människa ska behöva på en dag. Just nu känns det lugnt, men vet inte vad som händer om jag börjar käka en massa onyttigheter.. Surplar lite sakta i mig the och ska se om det lugnar magen ännu lite till..
 
Småtjejerna har precis fått kvällsmat och har nu krupit upp i soffan tillsammans med mig.. Vi tog en lite längre promenad än vad vi brukar kvällstid, fick gå förbi bankomaten och ta ut lite pengar tills imorgon.. Det ska lastas ut hö och detta ska ju som vanligt också betalas..
 
Jag har utsläppet hela helgen så jag fixar allt med stallet på morgonen. Vovvarna får följa med och hjälpa till i stallet, sen tänkte jag försöka hinna få i mig lite frukost lite snabbt när vi kommer hem igen. 10-13 är second handen öppen och jag tänkte försöka hinna dit och kika en sväng. Roligt att kika även om man kanske inte köper något..
 
Ha en go kväll allihopa!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0