Ännu en vecka till ända.. *23.40 4/1-15

Det nya året har hittills bjudit på mildväder och idag några minus igen.. men snön den lyser med sin frånvaro och på klart.se säger de at till helgen ska det bl fler plusgrader och regn.. inte vad jag hade hoppats på om jag ska vara helt ärlig. Visst är det skönt att marken är mjuk om man tänker på möjlilgheterna att motionera Lucky, men som det är nu är det hopplöst.. Ingen snö och stenhård överallt, då är det enbart skritt som gäller.
 
Var ledig igår och jobbade ett pass på sju timmar idag, med undantag för ca 1,5 h tidigt på e.m så var det ett väldigt lugnt arbetspass och vi var klara med det mesta redan innan Mia gick hem vid sju. Själv slutade jag åtta och det kändes väldigt skönt att inte vara sist därifrån för en gångs skull. Det har varit mycket stängning för min del det sista.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0