3 dagars snö

Jahopp, så var det vinter ordentligt igen nu då.. Och det ska snöa ända tills mitt på dagen på torsdag.. Jag som hoppades på en tidig vår, men det är inte försent för det att vända ännu och januari är ju inte ens slut än så jag ska nog inte stirra upp mig allför mycket i onödan.
 
Nu på morgonen har jag rensat bland alla papper och reklamblad under soffbordet (en satans massa!) och sen gjorde jag det där som alla måste göra i slutet av månanden, betalade räkningar. Tjejerna har fått frukost och två promenader hittills och ligger nu en i sängen och en jämte mig i soffan och stensover som små grisar. De ska få gå med bort till Lucky sen och så tar vi en längre sväng hem från stallet genom skogen så ska de nog vara nöjda medans jag är på jobbet ikväll. Mia kommer hit och går en sväng med dem ca halv tio.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0