2015

Så var det nya året igång.. Jag har haft väldigt mycket runt mig sista tiden sedan jul, knappt en ledig stund. Men nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. 
 
Vi hade en enormt trevlig nyårsafton, vi var hemma hos oss.. 8 vuxna och 2 barn och alla var nöjda och glada hela kvällen.. Vi kom i säng strax innan två, vaknade redan halv åtta imorse och låg kvar i sängen och funderade på livet ett tag.. Klockan nio lämnade vi våra sovande gäster och smög ut för att åka bort till stallet så jag fick mocka, byta vatten och göra foder till Lucky. Vi var hemma strax innan tio igen, käkade lite frukost och sen gjorde vi storfrukost till de andra.. vilket verkade vara uppskattat..
 
Jag började jobba klockan ett och stängde sedan vid nio nu ikväll.. Jag har varit så otroligt trött och känt mig sliten hela dagen, öroninflammationen kolm som ett brev på posten och halsen känns som ett rivjärn. Så när mina 8 timmar var över var det en väldigt trött tjej som inte ens orkade byta om till privatkläder när jag skulle åka hem. 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0