Natt

Jag har inte lyckats somna ännu, jag kan iofs inte riktigt påstå att jag har försökt heller för den delen.. Jag slutade jobbet vid nio, var hemma kvart i tio (det där med att komma ifrån jobbet i tid är som en epidemi, ingen av oss lyckas).. Gick en snabbis med Panda och Pim och sen in och kröp upp i soffan en stund..
 
Kröp ner i ett varmt bad och slängde på en film samtidigt.. Det där med att bara ligga i badkaret och slappna av och inte tänka på någonting alls är ju inte riktigt min grej, jag blir uttråkad alldeles för snabbt, därför är en film eller serie perfekt för då blir jag liggandes så länge som min kropp behöver.
 
Idag har Andreas hämtat det sista av sina grejor, han var här medans jag var på jobbet. Det är skönt att det är gjort så att båda kan gå vidare med sina liv. Det är ialla fall min tanke.. Ibland är det bara inte meningen att det ska bli som man hade trott.. Och jag tänker aldrig tvinga in mig själv i en viss roll igen..
 
Imorgon (lite senare idag) är det dags, sista utsläppet i nyuvarande stallet. Kommer bli tråkigt att dela på Hera och Lucky, men jag hoppas att Lucky och nya kompisen FT som väntar uppe hos Emelie kommer bli kompisar. Jag funderar på om jag skulle hinna hem och käka frukost emellan utsläpper och det att mamma och Stefan kommer hit, vi får se lite hur hungrig jag hinner bli och vad klockan springer iväg till innan de är här. Det viktigaste är ju att Panda och Pim får sin frukost, den tänkte jag ta med till dem så de får äta i stallet..
 
Men nu är det dags för mig att sätta igång filmen igen (Maleficent) och somna till.. Gonatt på er!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0