Långpromenad med fluffbollarna..

Vi tog en längre runda hem från stallet idag.. så skönt när man ändå är ute på språng.. det va pigga hundar och en lite sliten matte som traskade den 6 km långa promenaden genom skogen. Men nu har de däckat allihopa på olika platser i lägenheten så jag är mycket nöjd med resultatet.. hade jag inte haft lite att göra hade jag gärna tagit en tupplur jag också!
 
   
 
Det var barmark större delan av vägen vilket var underbart, men på visst ställen låg det en hel del snö kvar. Framför allt på mindre skogsvägar där det kört bilar och packar till snön, där var det inte bara snö, utan också glashalt på sina ställen. Men med tungan rätt i min klarade vi oss över utan att varken jag eller hundarna drattade i backen. De går förstås mycket stadigare än jag..
 
Ska springa upp till affärn en snabbis om en stund och fixa lite, posta ett brev och handla det som saknas. Är ju två som fyller år det här veckoslutet och då måste man ju överraska med lite gottis =)
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0