Go kväll!

Nu har jag bäddat rent och jag och hundarna har lagt oss för natten.. fick till och med öppna ett fönster i sovrummet för att jag tyckte att det var för varmt, då är det verkligen varmt för jag är ju en riktig klenis när det gäller kyla annars.
 
Det blev ingen skogspromenad idag, blev liksom ingen tid över till det. Det fick blir en vanlig kvällspromenad i samhället istället. Men hundarna verkade inte klaga och de ska få sin skogspromenad utmed stråken imorgon påvägen hem från stallet.
 
Har haft trevligt besök både av Jossan och Johannes.. Hämtade jackan och den va riktigt fin och kommer absolut att fylla den funktionen jag har köpt den för.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0