Mysmorgon med småhundarna

Sov nästan ända fram tills dess att klockan ringde idag, egentligen var det inte alls tänkt att alarmet skulle vara på men jag var så trött igår att jag glömde att stänga av det. Tjugo över sju släpade jag mej själv ur sängen och rastade Panda och Pim.
 
När de gjort sitt kröp jag ner under täcket igen och tanken är att greja lite med hemsidan en stund och sedan sätta igång en film. Fick snabbt sällskap av fyra små hårtussar i sängen, så risken att frysa eller känna sej ensam är minimal.
 
Senare framåt slutet av eftermiddagen så tänkte jag att vi skulle ta en promenad upp till stallet och se till hästarna. Det är superfint väder och mammas hästar vill nog gärna slippa sina täcken. Lät Lucky och Millie vara ute då Millie inte gillar att stå inne i boxen, det gick bra i förrgår, men igår var hon stressad och ville bara ut igen. Men det tar nog lite tid innan hon kommit till ro och känner sej hemma.
 
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0