Såhär ligger det till..

Fick för en liten tid sedan reda på att det kommer bli mer jobbtillfället på VIP om jag var intresserad.. här började mitt lilla huvud snurra fortare än vad det gör i normala fall och ni som vet hur jag fungerar förstår att nu va det full storm i huvudet..
 
Efter lite funderade ringde jag upp min chef och frågade hur mycket timmar det handlade om, hon skulle kika på det och återkomma. Här hade jag redan konstaterat att fick jag en viss mängd timmar så skulle jag kunna flytta tillbaka.. 
 
Redan ett par dagar senare kallade chefen in mej på sitt kontor, vi kikade lite på det och kom snabbt fram till att det fanns så mycket timmar som jag behövde och förmodligen lite till.. Jag åkte direkt hem och började kika om det fanns några lediga lägenheter i Mullsjö. Tyvärr såg det lite tunt ut med den storleken och i den prisklassen jag var ute efter..
 
Fick efter helgen den 25-26 tag på en av de bolag som har lägenheter.. Hon meddelar att de iaf har en tvåa ledig framöver, ev mer. De hade haft mycket in och utflyttningar nu det sista så hon hade lite dålig koll på hur det såg ut. Hon skulle kika på det under dagen och återkomma senare i veckan..
 
Vi har pratat ett par gånger fram och tillbaka i veckan och idag stod det klart.. kontrakten är påväg och den 15:e december blir jag Mullsjöbo igen! Känns jättebra och det ska bli så skönt att få en egen lägenhet att bo in sej i.
Nu hoppas jag att småtjejerna ska trivas och inte tycka att det är alltför jobbigt när folk går in och ut ur huset.. Men det kommer de säkert att vänja sej vid!
 
Kram Sofia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0