Nu är det dags att ta tag i det här igen!

Nu har jag varit borta från min blogg alldeles för länge, känner att mitt liv är tillbaka på rätt spår igen och att jag faktiskt har något att tillföra bloggen.
 
Jag trivs riktigt bra här i Fredriksdal, hundarna trivs, trots lite kiv ibland också riktigt bra. Lucky är ju nöjd överallt och ännu mer nöjd i Spånarp (min mors stall) där hon får gå på lösdrift. Millie trivs helt okej, hon tycker fortfarande inte riktigt om att stå inne i stallet, varken i gången eller i box. Hon trivs däremot ypperligt bra tillsammans med Lucky ute på lösdriften och fröken dressyrhäst har tuffat på sej rejält och även om hon flyttar på sej för Lucky så låter hon sej inte köras med. Hon är så fin i kroppen, till och med fått en liten, liten kula på magen. Lucky har en lite större kula och den jobbar vi på att få bort! Nu när jag äntligen fått sålt hennes dressyrsadel och kunnat köpa den bomlösa sensation G4 så blir ju motionerandet av henne mycket lättare.
 
Imorgon ska jag åka in till stan och möta upp en kompis från VIP, blir en sväng på stan.. lite tjejsnack och shopping. Inte så mycket shopping för min del iofs, det enda jag har på min lista är p-piller, magnesium och d-vitamin.. Mer spännande än så blir det inte!
 
Innan det ska jag promenera upp till stallet på morgonen, blir en tur runt vindkraftverken tillsammans med Anna och Toga.. Håller mej till grusvägarna nu när älgjakten är i full gång. En vet inte hur säker man är i skogarna med en massa skjutglada idioter som endast rastar bössorna en vecka om året..
 
Då det var ett bra tag sedan jag skrev regelbundet har jag massor med foton att bjuda på, kommer lägga upp dem lite när jag känner för det. Hoppas ni gillar dem! Själv ska jag försöka sova lite, klockan ringer tidigt imorgon!
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0