Morrn!

Tog tid att somna igår, låg och växlade mellan att stirra i taket och ljusens låga vid sidan av sängen.. Men till slut lyckades jag, har ingen aning om vad klockan var då, men det måste ha varit sent, för jag vaknade inte till förens nu halv tio. Panda och Pimmen tätt tryckta intill varsin sida av min kropp. Har drömt en massa hela natten, men tyvärr ingenting jag kommer ihåg sådär direkt.
 
Var lite läskigt när jag vaknade. Kände ju att jag höll någon i handen..Låg på mage och hade händerna under kudden, drog bort kudden och ser min egna hand.. hmm.. försöker röra på fingrarna och visst rör sej fingrarna på handen, men utan att jag har den minsta lilla känsla av att det rör sej.. helskumt.. har varit med om att armarna somnar ofta, men inte på det här sättet, oftast är hela armen död fisk och helt geleaktig, men nu kunde jag ju uppenbarligen röra fingrarna på den helt sovande armen, väldigt skumt.. Iofs är det inte mycket som är som det ska på min kropp, så varför skulle en sovande arm fungera som på alla andra.
 
Idag blir det stallet vid två-tiden, innan dess ska dogsen få promenad, tänkte ta med bara Panda upp till stallet sen. Pimmen får va hemma och ta det lugnt idag.. Om det inte är så att det ska spöregna, då får de följa med bägge två, vi kommer vara i stallet till största delen om så är fallet. Mina små florsockerhundar tycker inte om regn.. De har redan upptäckt hur vädret är ute idag och tänker inte gå upp än på ett tag, Pimmen ligger på mina ben och Panda utmed min vänstersida och stensover..
 
Kram Sofia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0