I Boxholm

Har precis gått och lagt mej igen efter en kort morgonpromenad med småtjejerna.. Varken de eller jag (särskilt inte dem, då det småregnar ute) var sugna på någon längre morgonpromenad idag. Vi får gå en längre runda på dagen istället.
 
Är i Boxholm och åker väl inte hem förens med sista tåget ikväll. Andreas jobbar till fem, så vi får roa oss själva nu under dagen.
 
Mår mycket bättre idag, även om kroppen fortfarande känns allt annat än pigg så känns det att förkylningen håller på att lämna kroppen. Hatar när kroppen inte fungerar som den ska och allt är stelt och ömt, men jag är väl för envis för att några baciller ska vilja stanna alltför länge..
 
Beställde kort från FUJI (ja, jag använder fortfarande kort i ramar på väggarna) förra veckan, första leveransen kom redan i fredags och andra med förstoringar kom igår. Sen kommer det ytterliggare med ännu större, men jag gissar på att jag kommer att få hämta ut dem då de inte kommer att gå ner i brevlådan. Blev till största delen kort på hundarna denna gången, något hästkort och två naturkort där jag fipplat lite med färger och ljusstyrka och sedan lagt på text.. Blev nöjd med alla och väntar med spänning på den sista förstoringen. Sen får det bli en tur till IKEA och handla lite ramar när tillfälle ges.
 
Millie har legat ute på annons sedan i förra veckan nu, inte fått sådär överdrivet med svar, men jag la ju ut henne lite högt i pris med tanke på att slippa alla som bara gillar att ställa dumma frågor och ska ha en massa foton och filmer och sen finns det ingen genuint intresse ialla fall. Hemmet är såklart det viktigaste och behöver jag gå ner lite i pris för det så är det inga större problem. Det allta viktigaste är att Millie får det bra.
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0