Hemma igen..

Tog det lugnt på morgonen och kikade på en film och fick lite arbete gjort. Andreas kom hem över lunchen så vi käkade ihop, vilade en stund efter maten och sen tog jag småtjejerna med mej ut på en långpromenad.. Var tillbaka efter 1 h och 20 min, klarade oss undan regnet och lyckades till och med få ett par snabba glimtar av solen sista biten.. Lyckliga hundar som fick springa lösa nästan hela vägen, konstaterade att det inte var någon älgjakt på gång för tillfället så då kändes det okej att låta dem vara lösa när de är så lydiga och inte lämnar vägen/stigen någon gång.
 
 
Åkte hem med det vanliga tåget vid nio, mamma mötte upp i Nässjö och efter en snabb kopp the och ett kvällssamtal så kröp jag ner i sängen, fastnade vid fb och ett spel.. så nu har jag precis tagit sista kvällsrundan med småtjejerna så vi är redo för att sova.. Tyvärr är inte mitt huvud lika trött som min kropp så det får bli en film att somna till.. 
 
Kram Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0