Halloween!

Jag undrade just om halva världen blivit totalt knasig påvägen hem idag.. folk såg ut som fan! Men sen kom jag på att det ju är halloween, så då hade jag förklaringen till det hela.
 
Jobbhelg framför mej som inleddes redan idag med ett kort pass på endast fem timmar. Fick träffa mina lilla brorson Ludvig för första gången idag, sån underbart söt liten knodd.. Dock roffade min mor åt sej honom så jag fick nöjda mej med att gosa på avstånd..
 
En sväng till hästarna för att fodra och säga godnatt slutade med en väldigt ond högerfot som jag verkligen hoppas har blivit mycket bättre tills imorgon.. Ska kika på stallplats till Lucky imorgon efter jobbet om allt går som jag tänkt också.. Kan bli väldigt bra!
 
Kram Sofia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0