Bläk

Ja, just så känns det.. bläk!
Tror inte det blir någon sömn på mååånga timmar för min del.. Mycket som snurrar i det här lilla huvudet.. Men jag är mycket gladare och starkare än vad jag var för bara ett par månader sedan, jag kommer igenom detta också.. Även om det just nu känns skit alltihopa.. Som att jag bara vill dra täcket över huvudet och sova igenom det, tyvärr är det inget man sover igenom utan det måste få ha sin gång och sen.. sen försvinner det förhoppningsvis.. för att aldrig mer komma tillbaka..
 
Så för min del, som egentligen hade tänkt sova riktigt tidigt ikväll får det bli en film som jag förhoppningsvis kan somna till.. Klockan ringer tidigt imorgon och jag måste upp när det ringer direkt.. Måste hinna med stallet och sen hem och duscha innan det är dags att åka in till Nässjö och ta tåget till Mullsjö.. Jobbar torsdag - lördag. Det är mässa denna veckan och då behövs det extra personal så jag går utöver den andra personalen..
 
Hoppas ni kan sova inatt!
 
Kram Sofia
 
Något att hålla fast vid..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0