Trött

Är så himla trött, skulle lätt kunna somna sittandes i soffan just nu känns det som. Hundarna är lugna och grejar med sitt efter kvällens rastning.
 
Det blev en snabbvisit i stallet imorse. Var där strax efter åtta och fixade med allt. Hade en extrahäst idag så det tog lite extra tid. Men jag var hemma i god tid och behövde inte stressa hemma.
 
Började jobba klockan 12 och det har varit en del att göra, lite.. hrnm.. spännande gärster har vi allt haft idag också. Lyckades undvika regnet när jag körde till jobbet, det började regna när jag svängde ut på Bottnarydsvägen och lagom när jag gått genom dörrarna in på VIP så öppnade sej himlen och det öste ner en bra stund. När jag skulle hem till kvällen hade det klarnat upp och jag fick till och med lite sol på hemvägen.
 
Nu är jag ledig i två dagar, men imorgon ska jag över till Fredriksdal en vända mitt på dagen/eftermiddagen. Måndag finns inga planer så det kan mycket möjligt bli ryggläge på en filt i solen.
 
Tisdag-onsdag jobbar jag på VIP och tidigt torsdag förmiddag åker jag och småtjejerna till västkusten och kommer hem söndag igen. Hoppas på kanonväder!
 
Lucky och Milllie fick lite presenter för ett tag sedan. Varsitt nytt schabrak, Lucky ett rött Mias och Millie ett granitgrått Jacson.
 
 
 
Är nåt grymt godissugen, Tobbe kommer hem alldels för sent för att hinna till någon sorts affär som skulle kunna ha öppet. Får bli imorgon helt enkelt. Imorgon ska det bli +21 grader, sol och några enstaka moln så det blir perfekt "reseväder!
 
 
Kram Sofia
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0