Stallet

Kom hem för en liten stund sedan, blev inte så många timmar i stallet idag. Hade väl egentligen kunnat stanna längre, men är lite trött i huvudet så kände att en lugn eftermiddag hemma är inte fel heller. Så jag och Pimmen rullade hemåt strax innan halv fyra.
 
Det blev en sväng i skogen tillsammans med Emma och Wella på Lucky, lite över en timma. Mest skritt, men lite trav och galopp också.
 
 
Milla fick ett pass på ridbanan, vi håller oss till våra 30 minuterspass fortfarande. Men jag kräver mer och mer av henne under den stunden vi håller på istället. Hon blir mer och mer ridbar för varje pass vi gör tillsammans.
 
 
PimPim var med själv i stallet idag. Lill-skrutten skötte sej perfekt hela dagen. Men hon var supertrött precis innan vi åkte hem. När jag gick ner till ridbanan för att hämta min tröja sprang hon och satte sej vid mopeden och gnällde. Sen bad hon verkligen om att få komma in i sin"åkbur"..
 
 
Kram Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0