Snart dags för lite jobb..

Jobbar lunch och en del av eftermiddagen idag 12-17.. Sen direkt ut till mina pälsklingar i stallet. Får bli ett snabbinlägg nu så jag hinner packa ner ridkläderna också.
 
Vädret är helt okej idag och när jag kollade klart.se alldeles nyss lovade de över 20+ grader flera dagar framåt. redan imorgon ska det bli varmare med +16! Najs!
 
Denna veckan finns det att göra, jobba idag, besök imorgon + en sadelurprovning, jobb fre-lör, söndag kanske löshoppning med hela gänget i stallet om alla kan. Bägge mina ska få löshoppa hade jag tänkt.
 
Har inte planerat vad det blir med mina för motion idag, det enda jag vet är att de ska ut i skogen!
 
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0